Veelgestelde vragen
Het aanmaken van een profiel of opgeven lukt niet, waar kan ik terecht?
Neem contact op met Brian via 06-81477449 of Wanda via 06-42197305.
Kan ik zonder een profiel inschrijven op activiteiten?
Nee, voor inschrijven op activiteiten is een profiel van een ouder of verzorger vereist.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn zoon/dochter met een vriend of vriendinnetje meedoet?
Als je samen met een vriend(innet)je of broertje/zusje wilt deelnemen aan een activiteit, zorg dan zelf dat jullie voor hetzelfde tijdsblok aanmelden. Er kan achteraf niet gewisseld worden.
Waar kan ik zien wie er in mijn groep meedoet?
Dit is niet terug te zien. Zie ook bovenstaande.
Waar kan ik zien voor welke activiteit ik sta ingeschreven?
Als je naar zovoorelkaar.nl/agenda gaat, dan kun je bij jouw geplande items zien welke activiteiten geboekt staan als je ingelogd bent. Als je wilt zien wie er aangemeld staat, druk dan op inschrijving aanpassen bij de activiteit. Dan zie je de deelnemers die je aangemeld hebt.
Hoe kom ik op de reservelijst als een activiteit vol is?
Ga naar zovoorelkaar.nl/agenda naar de activiteit van je keuze en druk op de knop ‘zet me op de reservelijst'. Als er een plek vrijkomt, ontvangen alle reserves een mail. Degene die zich als eerste aanmeldt en betaalt kan alsnog deelnemen.
Kun je contant betalen voor deelname aan activiteiten?
Nee, vanaf seizoen najaar 2023 is betaling voor deelname enkel mogelijk via iDEAL. Indien je geen mogelijkheid vindt om met iDEAL te betalen neem dan contact op via .
Hoe kan ik mijn zoon/dochter afmelden voor een activiteit?
Ga naar Zovoorelkaar.nl/agenda en zorg dat je ingelogd bent. Zoek bij geplande activiteiten naar de activiteit waar je voor wilt afmelden en verwijder hier de deelnemer. Je kunt ook gebruikmaken van de afmeldlink in je bevestigingsmail. Let op! Ben je aangemeld voor een activiteit met meerdere lessen en wil je alleen afmelden voor 1 les? Stuur ons dan een mail, anders is het niet meer mogelijk om aan het restant van de lessen deel te nemen.
Als mijn zoon/dochter toch niet kan deelnemen, krijg ik dan mijn geld terug?
In principe niet. Enkel in specifieke overmacht situaties zoals omschreven in onze voorwaarden heeft u recht op restitutie.
Waar kan ik terecht als de kosten een drempel zijn?
Stichting ZO! vindt het belangrijk dat iedere leerling uit de Gemeente Zuidplas deel kan nemen aan BRAinS. Mocht er een financiële drempel zijn, neem dan contact op met om de mogelijkheden te bespreken.
Ik heb een vraag over een activiteit, aan wie kan ik die stellen?
Heb je een vraag over een activiteit die plaatsvindt in Moerkapelle óf Zevenhuizen mail dan naar . Voor Moordrecht óf Nieuwerkerk a/d IJssel mail dan naar .